Vještine pregovaranja
Opis:
Kako biste uspješno upravljali poslovnim promjenama i rješavali probleme, potrebna je kvalitetna pregovaračka komunikacija među sugovornicima. Da bi se izbjegle zamke loše procjene i ponašanja, potrebno je utvrditi što poslovni partner očekuje, te kakve je ustupke spreman ponuditi da bi postigao svoje ciljeve. Trening obuhvaća:
- Ključne karakteristike pregovaračke situacije
- Kako neopipljivi čimbenici utječu na pregovore
- Elementi učinkovitih pregovora
- Komunikacijske vještine, vještine upravljanja i vođenja tijekom pregovora
- Razumijevanje očekivanja sugovornika
- Motivacija i kvaliteta povratne informacije
- Uspješno rješavanje konfliktnih situacija
Ciljevi treninga:
- Naučiti što je komunikacija, te definirati novu kvalitetu interne i eksterne komunikacije
- Povećati pregovaračka znanja i kapacitete u raznim pregovaračkim situacijama
- Poboljšati odnose i komunikaciju u timu radi kvalitetnije međusobne podrške, te uspješno rješavati očekivanja sugovornika kao osnove za uspješno okončanje pregovora
Metode rada:
Radionica se temelji na teoretskim znanjima, na primjerima pregovaračkih situacija te praktičnih vježbi u kojima sudjeluju polaznici.
Kome je namijenjeno:
Poduzetnicima i menadžerima, te svima koji sudjeluju u poslovnim i drugim pregovorima tijekom kojih se treba postići rezultat povoljan za obje strane, kako bi se ustanovio i održavao dugoročni odnos.
SATNICA I RASPORED
8.30 – 9.00 Registracija i preuzimanje materijala
9.00 – 10.30 Uvodni dio
- Međusobno upoznavanje i upoznavanje s načinom rada
- Ključne karakteristike pregovaračke situacije
- Kako neopipljivi čimbenici utječu na pregovore
- Elementi učinkovitih pregovora
- Vježba: Osobne pretpostavke kao barijera u pregovaranju (razlike u osobnostima)
10.30 – 11.00 Stanka za kavu
11.00 – 12.30 Komunikacija u pregovaranju
- Psihološki aspekti pregovaranja
- Komunikacijske vještine
- Vještine upravljanja i vođenja tijekom pregovora
- Razumijevanje očekivanja sugovornika
- Vježba: Pregovaranje putem online sastanaka, telefona, e-mailom, uživo
12.30 – 13.30 Stanka za ručak
13.30 – 15.00 Motivacija i kvaliteta feedbacka (povratne informacije)
- Želje, potrebe i motivi kao baza pregovaranja,
- Važnost i uloga povratne informacije
- Kako uspješno dati i primiti povratnu informaciju
- Vježba: Igra “pokvarenog telefona”
15.00 – 15.30 Stanka za kavu
15.30 – 17.00 Pregovaranje sa zahtjevnim osobama
- Uvjeravanje i manipulacija
- Uspješno rješavanje konfliktnih situacija
- Refleksija
- Vježba: Simulacija pregovora između sukobljenih strana (igranje uloga)
Predavači:
Dr. sc. Anita Prelas Kovačević, profesor stručnog studija, autor brojnih stručnih i znanstvenih radova i udžbenika svoje znanje prenosi kroz organizaciju radionica iz područja osobnog rasta i razvoja, te interes za teme upravljanja ljudskim potencijalima, poslovne organizacije i organizacijskog ponašanja.
Dr. sc. Saša Petar, profesor je stručnih studija i poslovni savjetnik za start-up poduzeća i inovativne projekte, redizajn organizacije, upravljanje i prodaju. Autor je brojnih poslovnih knjiga i članaka, a svoj doprinos našim polaznicima donosi u području poslovnog pregovaranja.
ROK ZA PRIJAVU: 11.3.2024. / rana prijava do 1.3.2024.
CIJENA: 270 €
POPUSTI: 5% za rane prijave, 10% za 2 polaznika iz iste tvrtke, 15% za 3 i više polaznika iz iste tvrtke. Popusti se ne zbrajaju. Prilikom prijave potrebno je u polje “Napomena” navesti osnovu po kojoj se ostvaruje popust.
U kotizaciju edukacije uključeni su materijali, certifikat P&R Consultinga o pohađanju stručnog usavršavanja, ručak i osvježenja tijekom pauze.