Učinkovita poslovna komunikacija
Opis i sadržaj:
Karakteristike uspješne komunikacije su: razumijevanje, zadovoljstvo, utjecaj na stavove, oplemenjivanje odnosa, izazivanje akcija, što je posebno važno i vrijedno u poslovnom kontekstu. Uspješna poslovna komunikacija je učinkovita (ostvaruje ciljeve osoba u komunikaciji) te prikladna (ne krši pravila, očekivanja ili norme konteksta), stoga će poseban naglasak ovog treninga biti na razumijevanju i primjeni metoda nužnih za kvalitetnu poslovnu komunikaciju.
Trening “Učinkovita poslovna komunikacija” temelji se na specifičnostima poslovne komunikacije i potrebnim alatima za uspješniju komunikaciju, kvalitetnije odvijanje svih poslovnih procesa i unapređenje vlastitih vještina komuniciranja. Jedna od prednosti ovog treninga je promjena načina razmišljanja, razumijevanje tehnika komunikacije i konteksta komunikacije, čime se može poboljšati ishod komunikacije, odnosno kvalitetnije ispuniti željeni komunikacijski ciljevi. U sklopu treninga obrađuju se sljedeće teme:
- Komunikacija kao vještina
- Specifičnosti poslovne komunikacije (usmena, pismena, interpersonalna i hiperpersonalna)
- Metode uspješne komunikacije
- Komunikacijske tehnike u praksi
- “Elevator pitch” kao tehnika za uspješnu prodaju.
Ciljevi treninga:
- Omogućiti polaznicima osvješćivanje složenosti komunikacije i vlastite uloge u komunikacijskom procesu, kao govornika i slušatelja.
- Osigurati poticajno okruženje u kojem ćete lakše definirati svoje snage i slabosti u komunikaciji te raditi na konkretnim metodama komunikacije sa svim sudionicima u komunikacijskom procesu (win-win)
Prednosti za polaznike:
- Interaktivna komunikacija
- Povratna informacija i konstruktivni prijedlozi za poboljšanje komunikacije
- Poticajno okruženje i motivacija
- Suradnja s drugima
- Nove ideje i prilike za networking.
Kome je namijenjeno:
Zaposlenim osobama koje žele unaprijediti ili promijeniti svoju karijeru, nezaposlenim osobama koje žele pronaći željeno mjesto na tržištu rada, poduzetnicima, menadžerima koji su inovativni, proaktivni te žele komunicirati učinkovitije, smanjiti konflikte i stres u radnom okruženju, unaprijediti vlastite poslovne vještine, graditi uspješnije međuljudske, privatno i profesionalno.
Metode rada:
Trening se temelji na principu praktičnog učenja te će omjer rada biti 70/30 (70% vježba, 30% teorija). Svaki polaznik dobiva potrebne materijale. Profesionalnost, povjerenje i poštovanje temelj ove radionice – stoga očekujte ugodno, suradničko, kreativno i inspirativno okruženje u kojem ćemo komunicirati otvoreno, tolerantno te povjerljivo.
Predavač:
Dr.sc. Ivana Lacković doktorirala je u području društvenih znanosti, polje ekonomija. Stručnjak je za područje marketinga i komunikologije. Vodi seminare i objavljuje stručne i znanstvene radove na teme: marketing, zadovoljstvo klijenata, poslovna komunikacija i projektni menadžment.
ROK ZA PRIJAVU: 19.4.2024. / rana prijava do 5.4.2024.
CIJENA: 270 €
POPUSTI: 5% za rane prijave, 10% za 2 polaznika iz iste tvrtke, 15% za 3 i više polaznika iz iste tvrtke. Popusti se ne zbrajaju. Prilikom prijave potrebno je u polje “Napomena” navesti osnovu po kojoj se ostvaruje popust.
U kotizaciju edukacije uključeni su materijali, certifikat P&R Consultinga o pohađanju stručnog usavršavanja, ručak i osvježenja tijekom pauze.