Poslovna komunikacija i pregovaranje
Opis edukacije:
Kvalitetna i učinkovita komunikacija prijeko je potreban uvjet uspješnog poslovanja u 21. stoljeću. Roboti, automatizacija i umjetna inteligencija radikalno mijenjaju, pa čak i ukidaju mnoga zanimanja. Stručnjaci procjenjuju da će gotovo polovica svih postojećih poslova nestati u sljedećem desetljeću. Zanimanja usmjerena na budućnost zahtijevat će komunikacijske vještine, upravljanje ljudima, kreativnost i specijalizirana znanja. U ovom hiperpovezanom i iznimno interaktivnom okruženju, komunikacijske vještine sve više dolaze do izražaja i postaju ključne za tržište rada budućnosti.
Na edukaciji “Poslovna komunikacija” bavimo se razvijanjem poslovnih komunikacijskih vještina neophodnih za uspješan profesionalni razvoj pojedinaca i za uspješan način funkcioniranja poslovnih organizacija u kompetitivnome globalnom okruženju. Poslovanje u 21. stoljeću cijeni i nagrađuje autentične, pozitivne i dugotrajne odnose izgrađene kroz dobro strukturiranu osobnu i organizacijsku komunikaciju. Osiguravanjem primjene svih značajki profesionalnog poslovnog komunikatora osigurat ćete visoku razinu izvrsnosti za svoju organizaciju. Kao rezultat toga, bit ćete u boljoj poziciji da opipljivo pridonesete rastu svoje organizacije na nacionalnim i globalnim tržištima.
Ova edukacija će vas osnažiti da postanete pozitivan, kompetentan i profesionalan komunikator. Profesionalizam u komunikaciji proizlazi iz asertivnosti u ponašanju koja nastaje kao rezultat dobre volje da poradite na svojim komunikacijskim vještinama. Kroz ovu edukaciju moći ćete primijeniti napredne komunikacijske tehnike i metode, a nakon završenog treninga bit ćete osposobljeni da mentorirate svoje zaposlenike i kolege.
Ciljevi edukacije:
- naučiti što je učinkovita komunikacija te definirati novu kvalitetu interne i eksterne edukacije
- povećati pregovaračka znanja i kapacitete u raznim pregovaračkim situacijama
- rješavati očekivanja sugovornika kao osnove za uspješno okončanje pregovora
- poboljšati odnose i komunikaciju u timu radi kvalitetnije međusobne podrške
Metode rada: Edukacija obuhvaća teoretski dio, sa korisnim primjerima komunikacijskih i pregovaračkih situacija iz poslovnog života, te praktične vježbe u kojima sudjeluju polaznici.
Kome je namijenjeno: Poduzetnicima, zaposlenicima, članovima timova, te svima koji sudjeluju u poslovnim i drugim pregovorima tijekom kojih se treba postići rezultat povoljan za obje strane, kako bi se uspostavio i održavao kvalitetan dugoročni odnos.
SATNICA I RASPORED PREDAVANJA:
8.45 – 9.00 Registracija i preuzimanje materijala
9.00 – 10.30 Poslovno komuniciranje
- Što je poslovna komunikacija?
- Komunikacijske poruke i kanali
- Kodiranje i dekodiranje
- Interna i eksterna komunikacija
- Integrirana marketinška komunikacija
- Strategije za poboljšanje komunikacije
- Ključni elementi profesionalne komunikacije
10.30 – 10.45 Stanka za kavu
10.45 – 12.15 Poslovno komuniciranje
- Dogovaranje sastanka s potencijalnim klijentom
- Identifikacija potreba klijenta
- Rješavanje pritužbi klijenta
- Tehnike postavljanja granica
- Prekidanje nesvrhovitog razgovora
- Vježba
12.15 – 13.15 Stanka za ručak
13:15 – 14:45 Poslovno komuniciranje
- Vođenje online sastanaka
- Osobne granice i profesionalna ravnoteža
- Personalizacija i empatija u komunikaciji
- Komunikacija s teškim klijentima – primjeri iz prakse
- Vježba
14:45 – 15:00 Stanka za kavu
15:00 – 16:30 Poslovno pregovaranje
- Ključne vještine uspješnog pregovarača
- Etika u pregovaranju
- Pregovaračke taktike
- Pripreme za pregovore
- Analiza pregovaračkog procesa
- Pregovori sa ciljem win-win situacije
- Vježba
Predavač:
Dr.sc. Ivan Ružić je svoju uspješnu poslovnu karijeru na upravljačkim funkcijama u velikim tvrtkama i iskustvo u kreiranju prodajne i marketinške strategije nadogradio akademskim radom kao profesor i dekan, te konzultantskim radom u području marketinga, turizma i projektnog managementa.
ROK ZA PRIJAVU: 6.11.2024/rana prijava do 25.10.2024.
CIJENA: 240 €
POPUSTI: 5% za rane prijave, 10% za polaznike iz iste tvrtke, 15% za 3 i više polaznika iz iste tvrtke. Popusti se ne zbrajaju. Prilikom prijave potrebno je u polje “Napomena” navesti osnovu po kojoj se ostvaruje popust.
U kotizaciju edukacije uključeni su materijali, certifikat P&R Consultinga o pohađanju stručnog usavršavanja, ručak i osvježenja tijekom pauze.