Poslovna komunikacija i pregovaranje / online
Opis radionice:
Na edukaciji “Poslovna komunikacija” bavimo se razvijanjem poslovnih komunikacijskih vještina neophodnih za uspješan profesionalni razvoj pojedinaca i za uspješan način funkcioniranja poslovnih organizacija u kompetitivnome globalnom okruženju. Poslovanje u 21. stoljeću cijeni i nagrađuje autentične, pozitivne i dugotrajne odnose izgrađene kroz dobro strukturiranu osobnu i organizacijsku komunikaciju. Osiguravanjem primjene svih značajki profesionalnog poslovnog komunikatora osigurat ćete visoku razinu izvrsnosti za svoju organizaciju. Kao rezultat toga, bit ćete u boljoj poziciji da opipljivo pridonesete rastu svoje organizacije na nacionalnim i globalnim tržištima.
Ova edukacija će vas osnažiti da postanete pozitivan, kompetentan i profesionalan komunikator. Profesionalizam u komunikaciji proizlazi iz asertivnosti u ponašanju koja nastaje kao rezultat dobre volje da poradite na svojim komunikacijskim vještinama. Kroz ovu edukaciju moći ćete primijeniti napredne komunikacijske tehnike i metode, a nakon završenog treninga bit ćete osposobljeni da mentorirate svoje zaposlenike i kolege.
Sadržaj radionice:
- Što je poslovna komunikacija, Komunikacijske poruke i kanali, Kodiranje i dekodiranje, Interna i eksterna komunikacija, Integrirana marketinška komunikacija, Strategije za poboljšanje komunikacije, Ključni elementi profesionalne komunikacije
- Dogovaranje sastanka s potencijalnim klijentom, Identifikacija potreba klijenta, Rješavanje pritužbi klijenta, Tehnike postavljanja granica, Prekidanje nesvrhovitog razgovora
- Vođenje online sastanaka, Osobne granice i profesionalna ravnoteža, Personalizacija i empatija u komunikaciji, Komunikacija s teškim klijentima – primjeri iz prakse
- Kako izgleda učinkovito pregovaranje, Ključne vještine uspješnog pregovarača, Etika u pregovaranju, Pregovaračke taktike, Pripreme za pregovore, Analiza pregovaračkog procesa, Pregovori sa ciljem win-win situacije
Ciljevi edukacije:
- naučiti što je učinkovita komunikacija te definirati novu kvalitetu interne i eksterne edukacije
- povećati pregovaračka znanja i kapacitete u raznim pregovaračkim situacijama
- rješavati očekivanja sugovornika kao osnove za uspješno okončanje pregovora
- poboljšati odnose i komunikaciju u timu radi kvalitetnije međusobne podrške
Metode rada: Edukacija obuhvaća teoretski dio, sa korisnim primjerima komunikacijskih i pregovaračkih situacija iz poslovnog života, te praktične vježbe u kojima sudjeluju polaznici.
Kome je namijenjeno: Poduzetnicima, zaposlenicima, članovima timova, te svima koji sudjeluju u poslovnim i drugim pregovorima tijekom kojih se treba postići rezultat povoljan za obje strane, kako bi se uspostavio i održavao kvalitetan dugoročni odnos.
Predavač:
Dr.sc. Ivan Ružić je svoju uspješnu poslovnu karijeru na upravljačkim funkcijama u velikim tvrtkama i iskustvo u kreiranju prodajne i marketinške strategije nadogradio akademskim radom kao profesor i dekan, te konzultantskim radom u području marketinga, turizma i projektnog managementa.
ROK ZA PRIJAVU: 29.11.2024.
CIJENA: 59,00 €
UKLJUČENO: certifikat P&R Consultinga o pohađanju radionice