Poslovna komunikacija u prodaji
Opis edukacije:
Kvalitetna i učinkovita komunikacija prijeko je potreban uvjet uspješnog poslovanja u 21. stoljeću. Roboti, automatizacija i umjetna inteligencija radikalno mijenjaju, pa čak i ukidaju mnoga zanimanja. Stručnjaci procjenjuju da će gotovo polovica svih postojećih poslova nestati u sljedećem desetljeću. Zanimanja usmjerena na budućnost zahtijevat će komunikacijske vještine, upravljanje ljudima, kreativnost i specijalizirana znanja. U ovom hiperpovezanom i iznimno interaktivnom okruženju, komunikacijske vještine sve više dolaze do izražaja i postaju ključne za tržište rada budućnosti.
Na edukaciji “Poslovna komunikacija” bavimo se razvijanjem poslovnih komunikacijskih vještina neophodnih za uspješan profesionalni razvoj pojedinaca i za uspješan način funkcioniranja poslovnih organizacija u kompetitivnome globalnom okruženju. Poslovanje u 21. stoljeću cijeni i nagrađuje autentične, pozitivne i dugotrajne odnose izgrađene kroz dobro strukturiranu osobnu i organizacijsku komunikaciju. Osiguravanjem primjene svih značajki profesionalnog poslovnog komunikatora osigurat ćete visoku razinu izvrsnosti za svoju organizaciju. Kao rezultat toga, bit ćete u boljoj poziciji da opipljivo pridonesete rastu svoje organizacije na nacionalnim i globalnim tržištima.
Ova edukacija će vas osnažiti da postanete pozitivan, kompetentan i profesionalan komunikator. Profesionalizam u komunikaciji proizlazi iz asertivnosti u ponašanju koja nastaje kao rezultat dobre volje da poradite na svojim komunikacijskim vještinama. Kroz ovu edukaciju moći ćete primijeniti napredne komunikacijske tehnike i metode, a nakon završenog treninga bit ćete osposobljeni da mentorirate svoje zaposlenike i kolege.
Ciljevi edukacije:
Glavni cilj ove edukacije je dati povratnu informaciju polaznicima na dobre i loše strane njihove trenutne prakse poslovnog komuniciranja te ih osnažiti za:
- sposobnost postizanja više razine kompetencije u poslovnoj komunikaciji
- sposobnost prepoznavanja jezičnih i glasovnih aspekata koji nisu u skladu s profesionalnim parametrima komunikacije
- sposobnost ispravljanja komunikacijskih pogrešaka i kontinuiranog usavršavanja
- sposobnost razlikovanja komunikacijskih stilova i njihove primjene ovisno o komunikacijskom kontekstu
- sposobnost asertivnog i samouvjerenog predstavljanja ideja o bilo kojoj temi
- sposobnost izgradnje odnosa, započinjanja razgovora, davanja povratnih informacija, odgovaranja na kritike i davanja komplimenta ljudima na pozitivan način
- sposobnost izvrsnog slušanja, propitivanja i uvažavanja sugovornika u svakom trenutku
- razumijevanje zahtjeva pozitivnog i učinkovitog organizacijskog komuniciranja u svrhu izgradnje uspješnog poslovnog brenda
- sposobnost planiranja sveukupne komunikacije organizacije s internim i eksternim javnostima
Metode rada:
Svaka edukacija posebno je prilagođena ciljnoj skupini i priprema se u skladu s potrebama i očekivanjima sudionika i s njihovim profesionalnom obrazovanjem i iskustvom. Tijekom edukacije omogućena je povratna informacija svakom sudioniku u stvarnom vremenu, čime se olakšava rast njihove sposobnosti za učinkovitim komuniciranjem u poslovnom kontekstu. Potiče se uključenost sudionika kroz grupne rasprave, igranje uloga, grupne aktivnosti, procjene, studije slučaja i slično. Od sudionika se traži da podijele svoja iskustva, probleme, strepnje i najbolje prakse iz svojih organizacija.
Kome je namijenjeno:
Zaposlenim osobama koje žele unaprijediti ili promijeniti svoju karijeru, nezaposlenim osobama koje žele pronaći željeno mjesto na tržištu rada, poduzetnicima, menadžerima koji su inovativni, proaktivni te žele komunicirati učinkovitije, smanjiti konflikte i stres u radnom okruženju, unaprijediti vlastite poslovne vještine, graditi uspješnije međuljudske odnose, privatno i profesionalno.
SATNICA I RASPORED PREDAVANJA:
8.30 – 9.00 Registracija i preuzimanje materijala
9.00 – 10.30 Poslovno komuniciranje u 21. stoljeću
- Što je poslovna komunikacija?
- Pisana, verbalna i virtualna komunikacija
- Uloga učinkovitog/kompetentnog komunikatora
- Dobra naspram loše komunikacije
- Neprofesionalna komunikacija i njezin utjecaj na tvrtke
- Važnost izgradnje dobrih i dugoročnih odnosa u poslovanju
10.30 – 10.45 Stanka za kavu
10.45 – 12.15 Komunikacijski stilovi i rješavanje konfliktnih situacija
- Komunikacijski stilovi
- Igranje uloga i povratne informacije
- Pregovaračke strategije i pristupi
- Komunikacija s teškim klijentima
- Koraci i tehnike u rješavanju konfliktnih situacija
- Praktična vježba
12.15 – 13.15 Stanka za ručak
13:15 – 14:45 Aktivno slušanje i davanje/primanje povratnih informacija
- Kako postati aktivan slušatelj?
- Prepreke učinkovitom slušanju
- Zašto je važno primati i davati povratne informacije?
- Izgradnja odnosa i otkrivanje potreba kupaca
- Metode uspješnog prezentiranja rješenje prema potrebama kupaca
- Praktična vježba
14:45 – 15:00 Stanka za kavu
15:00 – 16:30 Poslovni komunikacijski plan
- Zašto je planiranje važno u poslovnoj komunikaciji?
- Analiza situacije
- Identificiranje ciljane publike
- Odabir alata i komunikacijskih kanala
- Ključne poruke
- Izrada komunikacijskog plana
Predavač:
Dr.sc. Ivan Ružić je svoju uspješnu poslovnu karijeru na upravljačkim funkcijama u velikim tvrtkama i iskustvo u kreiranju prodajne i marketinške strategije nadogradio akademskim radom kao profesor i dekan, te konzultantskim radom u području marketinga, turizma i projektnog managementa.
ROK ZA PRIJAVU: 3.9.2024.
CIJENA: 249 €
POPUSTI: 5% za rane prijave, 10% za polaznike iz iste tvrtke, 15% za 3 i više polaznika iz iste tvrtke. Popusti se ne zbrajaju. Prilikom prijave potrebno je u polje “Napomena” navesti osnovu po kojoj se ostvaruje popust.
U kotizaciju edukacije uključeni su materijali, certifikat P&R Consultinga o pohađanju stručnog usavršavanja, ručak i osvježenja tijekom pauze.