Digitalna transformacija uredskog poslovanja
Opis:
Nova Uredba o uredskom poslovanju (NN 75/21) stupila je na snagu još 2021. godine, a sva javnopravna tijela koja su njeni obveznici bila su dužna uspostaviti informacijski sustav uredskog poslovanja u skladu s njenim odredbama najkasnije do 1.siječnja 2023. godine.
Uredba uvodi velike promjene od kojih se najznačajnije tiču označavanja gradiva; uvode se nove oznake na pismenima (jedinstvena oznaka pismena, jedinstveni identifikator pismena itd.); mijenja se koncept internog akta; uvodi se procesni rad u digitalnom obliku; vlastoručni potpis i fizički pečat zamjenjuju se digitalnim potpisom i pečatom; akti se načelno otpremaju elektroničkim putem te se komunikacija između javnopravnih tijela i fizičkih osoba obavlja primarno elektroničkim putem.
Također, novi Naputak o brojčanim oznakama pismena te sadržaju evidencija uredskog poslovanja uvodi novi klasifikacijski okvir za određivanje klasifikacijskih oznaka, novi način dodjeljivanja klasifikacijskih oznaka te sadržaj evidencija uredskog poslovanja.
Novom Uredbom uredsko poslovanje postaje termin kojeg moraju poznavati sve službene osobe unutar tijela s obzirom da njene odredbe definiraju da sve službene osobe moraju raditi u informacijskom sustavu uredskog poslovanja sukladno dodijeljenim ovlastima, a raspoređivanje predmeta u rad također se vrši unutar informacijskog sustava uredskog poslovanja.
Na edukaciji će se teorijski i praktično prikazati:
- novi zakonodavni okvir vezan za uredsko poslovanje,
- najvažnije novosti koje uvodi Uredba,
- kako bi u praksi trebalo izgledati digitalno uredsko poslovanje,
- koje su obveze svakog službenika unutar tijela
- obvezne integracije (ZUP IT, mrežna adresa/pristupna točka, mail sustav)
- što kaže Zakon o općem upravnom postupku u pogledu uredskog poslovanja
- kako otpremati akte elektroničkim putem
- slanje dokumenata iz informacijskog sustava uredskog poslovanja u sustav e-Građani (osobna dostava)
- koji je najlakši način transformacije poslovanja tijela iz fizičkog u elektronički oblik.
Kome je namijenjeno: Djelatnicima u pisarnici i ostalim službenicima u javnopravnim tijelima (ministarstva, županije, gradovi, općine, ustanove iz sustava visokog obrazovanja, osnovne i srednje škole, dječji vrtići itd.).
SADRŽAJ I RASPORED
8.30 – 9.00 Registracija i preuzimanje materijala
9.00 – 10.30 Stvaranje digitalnog dokumentarnog gradiva po novoj Uredbi o uredskom poslovanju (NN 75/21)
- Priprema i organizacija rada po novoj Uredbi
- Jedinstveni upisnici
- Novi koncept klasifikacijskog plana
- Nova pravila označavanja dokumentarnog gradiva
10.30 – 11.00 Stanka za kavu
11.00 – 12.30 Digitalni procesni rad po novoj Uredbi o uredskom poslovanju
- Radnje u digitalnom uredskom poslovanju
- Digitalni potpis i pečat
- Platforma za digitalno potpisivanje i pečatiranje
- Otprema akata elektroničkim putem
- Transformacija internog poslovanja u elektronički oblik
12.30 – 13.30 Stanka za ručak
13.30 – 15.00 Ostale funkcionalnosti po novoj Uredbi o uredskom poslovanju
- Pismohrana i priprema za arhiv
- Potvrda sukladnosti Hrvatskog državnog arhiva
- Rana i naknadna digitalizacija
- OCR (optičko prepoznavanje teksta)
- Integracija informacijskog sustava za uredsko poslovanje sa sustavom ZUP IT
- Digitalna dostava u korisnički pretinac (e-Građani) – osobna dostava po Zakonu o općem upravnom postupku
- Digitalna komunikacija između javnopravnih tijela putem pristupne točke (mrežna adresa)
15.00 – 15.30 Stanka za kavu
15.30 – 17.00 Pitanja i odgovori
Predavač:
Nika Terze, magistra prava, poslovni analitičar i predavač. Bavi se temama digitalne transformacije u poslovanju, stvaranjem i ugradnjom novih funkcionalnosti u informacijski sustav za cjelokupno digitalno uredsko poslovanje te vođenjem projekata uvođenja informacijskog sustava.
ROK ZA PRIJAVU: 20.3.2024. / rana prijava do 4.3.2024.
CIJENA: 270 €
POPUSTI: 5% za rane prijave, 10% za 2 polaznika iz iste tvrtke, 15% za 3 i više polaznika iz iste tvrtke. Popusti se ne zbrajaju. Prilikom prijave potrebno je u polje “Napomena” navesti osnovu po kojoj se ostvaruje popust.
U kotizaciju edukacije uključeni su materijali, certifikat P&R Consultinga o pohađanju stručnog usavršavanja, ručak i osvježenja tijekom pauze.
Radionica DIGITALNA TRANSFORMACIJA UREDSKOG POSLOVANJA dio je IT modula DIGITALNA TRANSFORMACIJA POSLOVANJA. Za druge teme iz IT modula provjerite naše ostale edukacije.