AI u turizmu
Opis radionice:
Svjedoci smo da turistička industrija postaje aktivni sudionik u prihvaćanju umjetne inteligencije (AI) zahvaljujući nedavnom razvoju i povećanoj dostupnosti velikih jezičnih modela i alata kao što je ChatGPT i brojni drugi prilagođeni modeli. Organizacije za upravljanje destinacijama (DMO), općenito mogu značajno unaprijediti svoje aktivnosti prihvaćanjem mogućnosti umjetne inteligencije. Današnji putnici, koji sve više prihvaćaju praktičnost i učinkovitost umjetne inteligencije u brojnim područjima, očekuju slična iskustva od usluga i sadržaja koje pružaju turistička odredišta. Era tekstualnih informacija u wiki stilu i analognih sučelja blijedi, putnici sada traže privlačan, autentičan i uvjerljiv sadržaj. Za destinacije i turističke atrakcije to znači da moraju raditi na poboljšanju i povećanju svog sadržaja i digitalizaciji svoje usluge kako bi išli u korak sa trendovima. Umjetna inteligencija predstavlja svojevrsnu ekstenziju digitalnog marketinga koji je u značajnoj mjeri prihvaćen i implementiran u sustav turističkih zajednica. Time je stvorena dobra osnovica za postupnu nadogradnju i unapređenje.
Ovaj edukativni program pruža detaljne uvide u korištenje ChatGPT-a i funkcionalnih dodataka (alata) u marketingu. Polaznici će spoznati kako funkcionalno koristiti ove alate čime će ime otvoriti nove mogućnosti za inovacije i produktivnost, čak i bez prethodnog iskustva u programiranju. Edukacija pored temeljnih teorijskih osnova uključuje praktičnu orijentaciju prema primjerima koji demonstriraju kako se generativna AI inteligencija može koristiti i u različitim marketinškim aktivnostima. Također, polaznici će naučiti kako efikasno komunicirati s ChatGPT-om, razvijati rješenja i identificirati zadatke za koje je ovaj alat posebno prikladan, jer je ključno razumjeti kako formulirati učinkovite upite i tako maksimalno iskoristiti njihov potencijal.
Zašto je ova edukacija potrebna?
- AI revolucionira turističku industriju, omogućujući personalizirane marketinške kampanje i preciznije predviđanje trendova.
- Korištenje AI modela može značajno smanjiti troškove i povećati učinkovitost marketinških aktivnosti.
- Konkurentske destinacije već implementiraju AI rješenja, što stvara potrebu za brzom prilagodbom.
Sadržaj radionice:
- Uvod u umjetnu inteligenciju (prikaz najvažnijih velikih jezičnih modela (ChatGPT 4o, Claud Sonet, Gemini, Llama 3.1, Mistral, Perplexiti) i važnost prompt inženjeringa (stvaranja upita)
- Funkcionalni modeli AI i povezivanje sa Google analytics-om (Adzviser: Marketing & Ads Data Analytics, Google Analytics Assistant, Findly.ai)
- Analiza sentimenta (Sentiment Analysis GPT, Market Sentiment Analyzer, SENTIMENT Wizard)
- Turistički chatbotovi i audio vodiči(author.guide-ai.com, smart-guide.org)
- AI u marketinškim istraživanjima i obradi podataka
- AI u analizi podataka i predikciji ponašanja korisnika
Kome je namijenjeno:
Djelatnicima u prodaji i marketingu turističkih destinacija, promotorima u hotelskoj industriji, menadžmentu jedinica lokalne samouprave s fokusom na primjenu umjetne inteligencije u marketinškom menadžmentu turističkih destinacija, kao i svima koji žele unaprijediti znanje i vještine potrebne za uspješno korištenje umjetne inteligencije u promociji turističkih destinacija
Metode rada: Teorijsko predavanje, primjeri iz prakse, simulacija, diskusija
Predavači:
Dr.sc. Drago Ružić stručnjak je za područje marketinga s užim interesom za digitalni marketing i primjenu umjetne inteligencije u marketingu. Radi na primjeni marketinga u turizmu i ugostiteljstvu, te je voditelj seminara za obrazovanje turističkih vodiča. Autor je i koautor više stručnih knjiga. Radionicu AI u marketingu pripremio je i održava s timom stručnjaka: prof.dr.sc. Antun Biloš, Bruno Budimir, univ.spec.oec.,
ROK ZA PRIJAVU: 28.11 / rana prijava do 8.11.2024.
CIJENA: 240 €
POPUSTI: 5% za rane prijave, 10% za 2 polaznika iz iste tvrtke, 15% za 3 i više polaznika iz iste tvrtke. Popusti se ne zbrajaju. Prilikom prijave potrebno je u u polje “Napomena” navesti osnovu po kojoj se ostvaruje popust.
U kotizaciju edukacije uključeni su materijali, certifikat P&R Consultinga o pohađanju stručnog usavršavanja, ručak i osvježenja tijekom pauze.