AI u marketingu
Opis:
Korištenje generativnih AI alata kao što je ChatGPT (i drugih velikih jezičnih modela), može značajno unaprijediti produktivnost i kreativnost u različitim poslovnim funkcijama. Kroz efektivno korištenje ovih alata, posebno kroz tehniku promtp inženjeringa, analizu podataka i kreativne alate, moguće je revolucionirati i marketinške aktivnosti i procese. Chat GPT i slični modeli odgovaraju na zahtjeve korisnika koristeći prirodni jezik, što otvara nove mogućnosti za transformaciju dosadašnjih strategija i taktika marketinga u različitim sektorima.
Ovaj edukativni program pruža detaljne uvide u korištenje ChatGPT-a i funkcionalnih dodataka (alata) u marketingu. Polaznici će spoznati kako funkcionalno koristiti ove alate čime će ime otvoriti nove mogućnosti za inovacije i produktivnost, čak i bez prethodnog iskustva u programiranju. Edukacija pored temeljnih teorijskih osnova uključuje praktičnu orijentaciju prema primjerima koji demonstriraju kako se generativna AI inteligencija može koristiti i u različitim marketinškim aktivnostima. Također, polaznici će naučiti kako efikasno komunicirati s ChatGPT-om, razvijati rješenja i identificirati zadatke za koje je ovaj alat posebno prikladan, jer je ključno razumjeti kako formulirati učinkovite upite i tako maksimalno iskoristiti njihov potencijal.
Program će osposobiti polaznike vještinama koje su direktno primjenjive u profesionalnom i osobnom kontekstu.
Sadržaj:
- Uvod u umjetnu inteligenciju u digitalnom marketingu
- Osnove AI i machine learninga
- Tradicionalni marketing/digitalni marketing/AI marketing: evolucija i trenutna koegzistencija
- Pregled trenutnih AI funkcionalnih (prilagođenih) dodataka relevantnih za marketing
- Važnost prompt inženjeringa (inženjeringa upita) u AI marketingu AI u marketinškim istraživanjima i obradi podataka – praktični primjer
- AI u marketinškim istraživanjima i obradi podataka
- AI u analizi podataka i predikciji ponašanja korisnika – Google Analytics i funkcionalni analitički dodaci
- AI u komunikacijskom mix-u
Metode rada: teorijsko predavanje, simulacije, diskusija
Predavači:
Dr.sc. Drago Ružić stručnjak je za područje marketinga s užim interesom za digitalni marketing i primjenu umjetne inteligencije u marketingu. Radi na primjeni marketinga u turizmu i ugostiteljstvu, te je voditelj seminara za obrazovanje turističkih vodiča. Autor je i koautor više stručnih knjiga. Radionicu AI u marketingu pripremio je s timom stručnjaka: prof.dr.sc. Antun Biloš i Bruno Budimir, univ.spec.oec.
ROK ZA PRIJAVU: 11.9.2024. / rana prijava do 26.8.2024.
CIJENA: 290 €
POPUSTI: 5% za rane prijave, 10% za 2 polaznika iz iste tvrtke, 15% za 3 i više polaznika iz iste tvrtke. Popusti se ne zbrajaju. Prilikom prijave potrebno je u polje “Napomena” navesti osnovu po kojoj se ostvaruje popust.
U kotizaciju edukacije uključeni su materijali, certifikat P&R Consultinga o pohađanju stručnog usavršavanja, ručak i osvježenja tijekom pauze.