AI u marketingu / Biograd
Iskorak novi poduzetnički centar d.o.o., Biograd na Moru organizira poslovne edukacije za poduzetnike početnike ali i sve tvrtke koje razvijaju i šire svoje poslovanje. Ova edukacija odvija se u suradnji sa Centrom za poduzetničku izvrsnost – P&R Consulting d.o.o. i dio je seta seta radionica za poduzetnike.
Opis:
Korištenje generativnih AI alata kao što je ChatGPT (i drugih velikih jezičnih modela), može značajno unaprijediti produktivnost i kreativnost u različitim poslovnim funkcijama. Kroz efektivno korištenje ovih alata, posebno kroz tehniku promtp inženjeringa, analizu podataka i kreativne alate, moguće je revolucionirati i marketinške aktivnosti i procese. Chat GPT i slični modeli odgovaraju na zahtjeve korisnika koristeći prirodni jezik, što otvara nove mogućnosti za transformaciju dosadašnjih strategija i taktika marketinga u različitim sektorima.
Ovaj edukativni program pruža detaljne uvide u korištenje ChatGPT-a i funkcionalnih dodataka (alata) u marketingu. Polaznici će spoznati kako funkcionalno koristiti ove alate čime će ime otvoriti nove mogućnosti za inovacije i produktivnost, čak i bez prethodnog iskustva u programiranju. Edukacija pored temeljnih teorijskih osnova uključuje praktičnu orijentaciju prema primjerima koji demonstriraju kako se generativna AI inteligencija može koristiti i u različitim marketinškim aktivnostima. Također, polaznici će naučiti kako efikasno komunicirati s ChatGPT-om, razvijati rješenja i identificirati zadatke za koje je ovaj alat posebno prikladan, jer je ključno razumjeti kako formulirati učinkovite upite i tako maksimalno iskoristiti njihov potencijal.
Program će osposobiti polaznike vještinama koje su direktno primjenjive u profesionalnom i osobnom kontekstu.
Sadržaj:
1. Uvod u umjetnu inteligenciju u digitalnom marketingu
- Osnove AI i machine learninga
- Tradicionalni marketing/digitalni marketing/AI marketing: evolucija i trenutna koegzistencija
- Pregled trenutnih AI funkcionalnih (prilagođenih) dodataka relevantnih za marketing
- Važnost prompt inženjeringa (inženjeringa upita) u AI marketingu AI u marketinškim istraživanjima i obradi podataka – praktični primjer
2. AI u marketinškim istraživanjima i obradi podataka
3. AI u analizi podataka i predviđanju ponašanja korisnika – Google Analytics i funkcionalni analitički dodaci
4. AI u komunikacijskom mix-u
Metode rada: teorijsko predavanje, simulacije, diskusija
ROK ZA PRIJAVU: 2.5.2024.
Uključeno: materijali, certifikat o pohađanju edukacije, ručak i osvježenja tijekom pauze.