Digitalni alati i umjetna inteligencija / Osijek
Opis radionice:
Radionica “Digitalni alati i umjetna inteligencija” pruža uvid u alate i tehnike koji se koriste u digitalnom marketingu sa ciljem boljeg razumijevanja digitalnih strategija i efikasnijeg upravljanja marketinškim kampanjama na internetu. Također, alati digitalnog marketinga stavljaju se u kontekst cjelokupnog marketinškog pristupa pri pokretanju poslovnog poduhvata i razvoju poslovanja. Tradicionalni alati sve više će sadržavati elemente umjetne inteligencije pa je ova radionica ujedno i priprema za dalju nadgradnju primjene tehnologije u digitalnom marketingu.
Korištenje generativnih AI alata kao što je ChatGPT (i drugih velikih jezičnih modela), može značajno unaprijediti produktivnost i kreativnost u različitim poslovnim funkcijama. Kroz efektivno korištenje ovih alata, posebno kroz tehniku promtp inženjeringa, analizu podataka i kreativne alate, moguće je revolucionirati i marketinške aktivnosti i procese. Chat GPT i slični modeli odgovaraju na zahtjeve korisnika koristeći prirodni jezik, što otvara nove mogućnosti za transformaciju dosadašnjih strategija i taktika marketinga u različitim sektorima.
Ovaj edukativni program pruža detaljne uvide u korištenje ChatGPT-a i funkcionalnih dodataka (alata) u marketingu. Polaznici će spoznati kako funkcionalno koristiti ove alate čime će ime otvoriti nove mogućnosti za inovacije i produktivnost, čak i bez prethodnog iskustva u programiranju. Edukacija pored temeljnih teorijskih osnova uključuje praktičnu orijentaciju prema primjerima koji demonstriraju kako se generativna AI inteligencija može koristiti i u različitim marketinškim aktivnostima. Također, polaznici će naučiti kako efikasno komunicirati s ChatGPT-om, razvijati rješenja i identificirati zadatke za koje je ovaj alat posebno prikladan, jer je ključno razumjeti kako formulirati učinkovite upite i tako maksimalno iskoristiti njihov potencijal.
Ciljevi edukacije:
- osigurati osnovno razumijevanje ključnih alata i tehnika digitalnog marketinga
- pružiti praktične primjere i savjete za efikasno korištenje različitih digitalnih marketinških alata
- potaknuti polaznike da razviju strategije za primjenu digitalnog marketinga
- upoznati polaznike sa mogućnostima umjetne inteligencije i potaknuti ih na aktivno korištenje u vlastitom poslovnom okruženju
Metode rada: Teorijsko predavanje, primjeri iz prakse, simulacija, diskusija
Kome je namijenjeno: Radionica je namijenjena svima koji žele proširiti svoje znanje o digitalnom marketingu i alatima koji će im pomoći u postavljanju ili razvoju marketinškog dijela poslovanja.
SATNICA I RASPORED:
- dan
8.45 – 9.00 Registracija i preuzimanje materijala
9.00 – 12.15 Alati digitalnog marketinga
- Razumijevanje marketinga
- Smjernice vizualnog identiteta
- Komunikacijski kanali
- Mjerenje i analitika
- Alati za kreiranje sadržaja
- Alati za kreiranje web stranice
- Vježba: Izrada web stranice
12.15 – 13.15 Stanka za ručak
13.15 – 16.30 Uvod u umjetnu inteligenciju
- Tradicionalni marketing/digitalni marketing/AI marketing: evolucija i trenutna koegzistencija
- AI u komunikacijskom mixu
- Osnove AI I machine learninga
2.dan
9.00 – 12.15 Primjena umjetne inteligencije
- Pregled trenutnih AI funkcionalnih (prilagođenih) dodataka relevantnih za marketing
- Važnost prompt inženjeringa (inženjeringa upita) u AI marketingu AI u marketinškim istraživanjima i obradi podataka
- AI u marketinškim istraživanjima i obradi podataka
- AI u analizi podataka i predikciji ponašanja korisnika – Google Analytics i funkcionalni analitički dodaci
12.15 – 13.15 Stanka za ručak
13.15 – 16.30 Praktične vježbe
Predavači:
Dr.sc. Drago Ružić stručnjak je za područje marketinga s užim interesom za digitalni marketing i primjenu umjetne inteligencije u marketingu. Radi na primjeni marketinga u turizmu i ugostiteljstvu, te je voditelj seminara za obrazovanje turističkih vodiča. Autor je i koautor više stručnih knjiga. Radionicu AI u marketingu pripremio je i održava s timom stručnjaka: prof.dr.sc. Antun Biloš, Bruno Budimir, univ.spec.oec., Renata Svoboda, MBA.
ROK ZA PRIJAVU: 22.11 / rana prijava do 8.11.2024.
CIJENA: 480 €
POPUSTI: 5% za rane prijave, 10% za 2 polaznika iz iste tvrtke, 15% za 3 i više polaznika iz iste tvrtke. Popusti se ne zbrajaju. Prilikom prijave potrebno je u u polje “Napomena” navesti osnovu po kojoj se ostvaruje popust.
U kotizaciju edukacije uključeni su materijali, certifikat P&R Consultinga o pohađanju stručnog usavršavanja, ručak i osvježenja tijekom pauze.