Umjetna inteligencija u marketingu
Agencija za razvoj i investicije grada Vinkovaca, u suradnji sa Centrom za poduzetničku izvrsnost – P&R Consulting d.o.o., organizira poslovne edukacije za poduzetnike početnike ali i sve tvrtke koje razvijaju i šire svoje poslovanje. Edukacija se odvija u prostoru Poduzetničkog inkubatora Vinkovci. Uz prijavu putem poveznice, sudjelovanje je besplatno.
Opis edukacije:
Korištenje generativnih AI alata kao što je ChatGPT (i drugih velikih jezičnih modela), može značajno unaprijediti produktivnost i kreativnost u različitim poslovnim funkcijama. Kroz efektivno korištenje ovih alata, posebno kroz tehniku promtp inženjeringa, analizu podataka i kreativne alate, moguće je revolucionirati i marketinške aktivnosti i procese. Chat GPT i slični modeli odgovaraju na zahtjeve korisnika koristeći prirodni jezik, što otvara nove mogućnosti za transformaciju dosadašnjih strategija i taktika marketinga u različitim sektorima.
Ovaj edukativni program pruža detaljne uvide u korištenje ChatGPT-a i funkcionalnih dodataka (alata) u marketingu. Polaznici će spoznati kako funkcionalno koristiti ove alate čime će ime otvoriti nove mogućnosti za inovacije i produktivnost, čak i bez prethodnog iskustva u programiranju. Edukacija pored temeljnih teorijskih osnova uključuje praktičnu orijentaciju prema primjerima koji demonstriraju kako se generativna AI inteligencija može koristiti i u različitim marketinškim aktivnostima. Također, polaznici će naučiti kako efikasno komunicirati s ChatGPT-om, razvijati rješenja i identificirati zadatke za koje je ovaj alat posebno prikladan, jer je ključno razumjeti kako formulirati učinkovite upite i tako maksimalno iskoristiti njihov potencijal.
Program će osposobiti polaznike vještinama koje su direktno primjenjive u profesionalnom i osobnom kontekstu.
Sadržaj edukacije:
1. Uvod u umjetnu inteligenciju u digitalnom marketingu
- Osnove AI i machine learninga
- Tradicionalni marketing/digitalni marketing/AI marketing: evolucija i trenutna koegzistencija
- Pregled trenutnih AI funkcionalnih (prilagođenih) dodataka relevantnih za marketing
- Važnost prompt inženjeringa (inženjeringa upita) u AI marketingu AI u marketinškim istraživanjima i obradi podataka – praktični primjer
2. AI u marketinškim istraživanjima i obradi podataka
3. AI u analizi podataka i predviđanju ponašanja korisnika – Google Analytics i funkcionalni analitički dodaci
4. AI u komunikacijskom mix-u
Metode rada: Teorijsko predavanje, simulacije, diskusija
Predavač: Dr.sc. Drago Ružić, stručnjak je za područje marketinga s užim interesom za digitalni marketing i primjenu umjetne inteligencije u marketingu. Radi na primjeni marketinga u turizmu i ugostiteljstvu, te je voditelj seminara za obrazovanje turističkih vodiča. Autor je i koautor više stručnih knjiga. Radionicu AI u marketingu pripremio je s timom stručnjaka: prof.dr.sc. Antun Biloš i Bruno Budimir, univ.spec.oec.
Rok za prijavu: 11.10.2024. putem linka