Izazovi na putu do uspjeha
U poslovnom svijetu često se ističe važnost racionalnog razmišljanja, analitičnosti i brze odluke. Međutim, često zanemarujemo činjenicu da su emocije snažan i neizbježan dio naše svakodnevice, uključujući i posao. Iako su emocije prirodan dio ljudskog iskustva, ako ih ne prepoznamo i ne upravljamo njima na odgovarajući način, mogu postati ozbiljna prepreka u poslovnom okruženju. Kada smo previše emocionalno angažirani u poslovnim situacijama, možemo izgubiti objektivnost i donositi odluke koje nisu najbolje za poslovanje. To može dovesti do konflikata s kolegama, klijentima ili nadređenima. Savjet je naučiti prepoznavati kada emocije preuzimaju kontrolu i pokušati pristupiti situaciji s više smirenosti i objektivnosti.
Strah od neuspjeha, fizička i emocionalna iscrpljenost, loši međuljudski odnosi i smanjena suradnja, gomilanje stresa i frustracija, posao koji nosimo kući i kuća koju nosimo na posao mogu zapravo dovesti do toga da počinjemo imati visoku toleranciju na stres i više i ne reagiramo na niz stvari koje nas izbacuju iz ravnoteže, dok se ispod površine odvija nešto drugo. Posljedično, pod utjecajem emocija koje mogu zasjeniti našu sposobnost racionalnog razmišljanja – donosimo loše odluke, imamo smanjenju koncentraciju, kreativnost, lošije pamtimo ili povezujemo….
U poslovnom okruženju, emocije su neizbježan faktor, ali to ne znači da nas moraju kontrolirati. Upravljanje emocijama zahtijeva svjesnost, vježbu i rad na sebi, ali može rezultirati većim zadovoljstvom, produktivnošću i uspjehom u poslu. Tim i sličnim temama bavi se i interaktivna radionica “Work Life Balance” – kako upravljati svojom energijom i načinom razmišljanja za optimalnu ravnotežu u poslu i životu. U svakom slučaju, tema koju treba osvijestiti – posao ćemo u životu promijeniti više puta, ali mi smo jedini koji ostajemo sa sobom do kraja..